Klachtenregeling

Wanneer er een klacht is over de begeleiding bij Praktijk Simone, is het van belang om dit tijdig bij Simone kenbaar en bespreekbaar te maken. Samen kunnen we de wederzijdse verwachtingen met elkaar verduidelijken en zoeken naar oplossingen.

 

Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn en/of een klacht hebben over de geleverde diensten van Praktijk Simone dan kun je de volgende stappen nemen om dit kenbaar te maken:

  1. Praktijk Simone heeft haar klachtenregeling en -bemiddeling ondergebracht bij Quasir. 

  2. Via onderstaande contactgegevens kunt je in contact komen met Quasir en jouw klacht kenbaar maken.

  3. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met je opnemen.

  4. De klachtenfunctionaris van Quasir zal je vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van jouw klacht.

 

Contactgegevens Quasir:

  • post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA  Meppel.

  • e-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling

  • telefonisch: 06-48445538

  • Meer informatie over Quasir te vinden via www.quasir.nl

logo Quasir voor op website.png